Op 1 september 2019 stopt KPN met het aanbieden van ISDN.

Betrouwbare ICT-oplossingen voor een zorgeloze werkplek

Op 1 september 2019 stopt KPN met het aanbieden van ISDN.

De isdn-dienstverlening stopt, maar wat moet je dan? Er zijn 3 alternatieven die afhankelijk van jouw situatie een oplossing kunnen zijn:

Hosted telefonie: Klaar voor de toekomst met je centrale in de cloud.
  • Bespaar op kosten
  • Goede belkwaliteit
  • Veel opties waar uit gekozen en die je zelf kunt bepalen
  • Makkelijk aan te passen, uit te beiden en op te schalen, meer of minder gebruikers, telefoonnummers etc.
  • Een betrouwbare en stabiele oplossing
  • De mogelijkheid om mobiele telefonie te integreren
Sip Trunk: Je behoud je eigen telefooncentrale.

De huidige telefooncentrale kan ook aangesloten worden op een SIP trunk. Deze optie is vooral geschikt als je je huidige centrale wilt behouden en geen grote wijzigingen wil in je huidige omgeving.

Vast-mobiel integratie: Bereikbaar op vast, bellen met mobiel.

Dit is geschikt als je alleen mobiele toestellen of medewerkers een vast en mobiel toestel wil geven. Jouw medewerkers zijn bereikbaar op hun vaste- en of mobiele nummer. Het is makkelijk om hier naar over te stappen.

Neem vrijblijvend contact met ons op en plan een afspraak bij jou op locatie. Wij zullen dan samen met jou kijken welke oplossing het beste past bij jouw bedrijf en maken een offerte op maat, toegespitst op jouw bedrijf.

Zo maken wij de overgang van ISDN een stuk makkelijker voor jou

Neem contact op.

 

Één antwoord

  1. […] hebben er al eerder over geschreven. In september stopt KPN echt met het aanbieden van ISDN en daarom zul je een beslissing moeten […]

Reacties zijn gesloten.