Geschiedenis

Betrouwbare ICT-oplossingen voor een zorgeloze werkplek

Geschiedenis

In september 2004 begon Flevo ict als verkooppunt van telefooncentrales en mobiele telefoons. Met de snelle veranderingen, is ons bedrijf uitgegroeid tot een succesvol service bedrijf voor ICT en Telefonie.
Toen Arend-Jan te Velde in 2004 begon als zelfstandig ondernemer in Dronten, had hij nooit kunnen vermoeden wat hem allemaal te wachten stond: “Het bedrijf is gestart met 2 man. In 2007 waren dat er al 15, dus er was duidelijk behoefte aan ons product. Dat was ook het moment waarop ik vanuit de OVDD werd gekozen tot ‘onderneming van het jaar’. Ik voelde me toch nog echt een groentje, dus dat was een hele eer.” Het winnen van die prijs liep parallel met de overgang van Flevo Telecom naar Flevo ict. “De markt veranderde. De focus ging van telefonie naar de IT-kant. Dit was overigens een direct gevolg van de crisis. De vraag naar telefonie ging omlaag, maar dat hebben we direct opgevangen door onze switch richting IT”, aldus Arend-Jan.
ICT staat nooit stil en wij bewegen mee.
Tijden veranderen en daarmee ook de wensen van onze klanten. Om aan deze wensen te kunnen blijven voldoen, neemt de diversiteit van onze werkzaamheden toe.

Flevo Telecom

In de loop der tijd zijn we ons tevens gaan richten op o.a. e-mail op de smartphones (PDA’s), laptops installeren en Exchange ServicePacks installeren voor Pushmail.
Door alle opgedane kennis staan wij al jaren midden in de markt. Wij zorgen er namelijk voor dat onze klanten bereikbaar zijn voor hún klanten. Onze klanten van het eerste uur, maken nog steeds gebruik van onze diensten en daar zijn we heel trots op.

Flevo ict

Daar waar wij nu de virtuele ICT manager zijn voor onze klanten, zullen we nog verder uitbreiden: informatiemanagement, Internet of Things, WPb / Datalek. Zaken die nu misschien nog ver in de toekomst lijken te liggen, maar die sneller werkelijkheid worden dan gedacht.

Flevo ict treed toe tot de Syscon-groep

Flevo ict treed toe toe de Syscon-groep en verhuist daarmee naar Lelystad. Producten en diensten gaan zo nog beter aansluiten op de wensen van de klanten. 

 learn more